11 Ekim 2012 Perşembe

Sabah yenilen simit ve yanında içilen çay. Ve ardından doygunluk hissi.

Her şey beyinde biter derler ya hep. Biliriz hep doğrudur ama işte beynin kararlı olması nasıl sağlanır bilemeyiz. Bazen bu kararlılığı gösteremezken bazen çok  kararlı olabilmem sanırım beyinle ilgili. Beynin motivasyonu  ile ilgili. Bu sabah bir simit ve bir çay içtikten sonra  bile doygunluk hissettim . Yediklerimin yarısını yememe rağmen çok bir açlık hissine kapılmadım. Bu belki de beyinde karar vermişlikle ilgili bilmiyorum. Çünkü simit alırken bile iki simit yerine bir simit alacağımı düşündüğümde beynimden taarruzlar geliyordu. Bir simit ile  bile hem doyabiliyordum ve keyif alabiliyordum da neden iki simit yedim şimdiye kadar. Neyse. Şu var. Keyifle yiyeceğiniz şeyler için az da olsa yemeye devam etmek lazım sabah saatlerinde. Her sevdiğiniz besinden  tamamen uzaklaşacakmış kaygısı insanı çok mutsuz yapıyor. Vesselam.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder