27 Mart 2009 Cuma

Dostluk ve İnsanın Kimyası.

Resim Deviant art sitesinden alıntıdır. Resim sahibinin linki için tıklayınız.


Bir dostumun yanındaydım ve dostluk konusu açıldı.

Dostum dedi ki; " İnsanoğlunun yapısı ilginçtir. Bin kere iyilik yaparsın,hiç bir fedakarlığı esirgemessin. Lakin bir kere işini görmeyegör siler atar seni. Sırtını döner sana. Bir kalemde hayatından siler atar seni"

Zehir zenberek sözlerdi bunlar. Alemim karardı. Ruhum ızdırap içinde kaldı bir süre. Bu cümleler çok acımasız bir ifade gibi göründü önceleri bana. Ama hayat bunu doğrulamakla geçiyor aslında. Şöyle bir geri dönüp baktığımda hak veriyorum dostuma. Özellikle etrafınıza çok daha değer verdiğinizde karşılaşıyorsunuz bu durumla. Ve işin kötüsü bazen bu insanların içinde kendiminde olduğu yönündeki kanaatim.Bir kızgınlık binlerce fedakarlığı ateşiyle nasıl da yakıyor kavuruyor. Tüm yaşanmışlıkları , tüm değerleri bira anda karadelik gibi yutuyor. Netice itibariyle artık çok daha toleranslı olmam gerektiği kanısına vardım. Artık geniş bir perspektiften bakmalıyın diye düşündüm. Bu fasıl çok uzun gider. Kısaca toparlamam gerekiyor.İnsan hakikaten ilginç bir varlık. En iyisi olmak yada en kötüsü olmak sadece seçim meselesi . Her şey mümkün. Vİcdanımızın rahat etmesi ise mesele biraz dikkat gerekiyor sadece.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder