10 Ekim 2012 Çarşamba

Çaya şeker atma işlemi benim için artık bitmiştir.

An itibariyle çaya şeker atmayı bırakıyorum. Aşağıdaki analizi yaptığmda bırakmanın çok avantajlı oluğunu gördüm.Aşağıdaki rakamlar en iyimser rakamlar. Yani bir duble çaya 1 kesme şeker attığımı varsayarak çıkarttım.

 Hasılı kelam hem kilo hem de sağlık açısından bırakmak gerekli. En büyük tüketimi tek şekerli de olsa içtiğim çaya koyarken yapıyorum. Bıraktım. Artık çaya şeker atmayacağım. Burada en büyük sıkıntı şekersiz .çaya alışabilmek olacak. İçenler alıştıklarını söylüyorlar. İnşallah bende alışırım. Yoksa bir günlük sadece çaya attığım şekerleri eritmek için bir saat koşu bandında koşmam veya eliptik bisiklet kullanmam gerekiyor. Yaptığım sporun boşa gitmesi demek bu. Şekersiz çayı birazdan deneyeceğim.
Selim Gündüzalp.



1 adet Kesme Şekerinin Kalorisi
16
Kalori
Tüketilecek Şekerin Kalorisi
Şekerin Tüketilmemesi Durumunda verilecek ya da alınmayacak  kilolar
Günlük
10
adet
Kesme Şeker
160
Kalori
0,0
kg
Haftalık
70
adet
Kesme Şeker
1120
Kalori
0,1
kg
Aylık
280
adet
Kesme Şeker
4480
Kalori
0,6
kg
Yıllık
3360
adet
Kesme Şeker
53760
Kalori
7,2
kg

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder