10 Ekim 2012 Çarşamba

Akşam yemek yemek zararlıdır klişesi ve uygulanabilirliliği

İşten çıktım ve 20:00 gibi eve geldim. "Akşam saat 18:00 'den sonra yemek zararlı" cümlesini evvelden beri duyarım. Ve malesef bunu uygulamamanın ceremesini de çekiyorum. o halde akşam yemek yemiyorum arkadaş. sabah güzel bir kahvaltı yapacağımı düşünerek nefsimi avutuyorum . 3 salatalık,1 armut ve 1 avuç üzümü yuvarladım ve bu akşamki yemek faslını bitirdim. madem akşam yemek zararlı, madem bu saatte yenilen direk kilo oluyor,madem vücud saati itibariyle metobolizma yavaşladığından yenien şey harcanmadan depolanıyor. Öyleyse yemiyorum arkadaş. Yüce rabbim nasip ederse sabah güzel bir kahvaltı yaparım. Yoksa  3 dilim ekmek 2 dilim pasta yesem koşu bandında yada eliptik bisiklette 1 saat koşmam gerekecek bu saatte yediklerimi eritmek için...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder