13 Kasım 2012 Salı

Eliptik Kondisyon Bisiklet Alıcısı Psikolojisi:)

Aşağıda geçenler bir forumdan alıntıdır. Bisiklet almak isteyen bir forum üyesinin soruları ve verilen
cevaplardan derlenmiştir.







Soru:11:23
merhaba
Soru: katıldı.
Cevap:katıldı.
Cevap:11:23
Merhaba
Cevap:11:24
buyrun nasıl yardımcı olabilirim?
Soru:11:24
ii çalışmalar benim aramış oldugum ürün hakkında bilgi almak istiyorum
Cevap:11:24
teşekkürler
Soru:11:25
şuan ekranda açmış oldugum voilt Lc-210
Cevap:11:25
Lc-210 ile ilgili bilgimi almak istiyordunuz?
Soru:11:25
ewt
Soru:11:26
aslında spor aletinden şöyle bir beklentim var.
bel yanlar kalça ve gömek çalıştıran
Cevap:11:27
Bakmış olduğunuz model
beklentilerinizi karşılayacaktır.
Soru:11:27
1.69 55 kilo ya sahibim formu mu korumak ve bayanlar da daha çok bel ve gömek sıkıntısı oluyr
Cevap:11:27
Bakmış olduğunuz bisiklet modeli 120 kg taşıma kapasitesine sahiptir.
Cevap:11:28
Kalça ve bel için
ideal cihazlardır bisikletler
bel için ayrıca twister aleti
önerebilirim
Cevap:11:29
bakmış olduğunuz modelde de zaten bisikletin üzerinde gelmektedir
twister cihazı
sağ ve sola dönme hareketleri yaparak bel bölgesindeki yağlardan kurtulabilirsiniz.
Cevap:11:30
bu egzersizleri mekik hareketleri ile desteklemeniz halinde daha düz bir karın bölgesine sahip olabilirsiniz.
Cevap:11:31
Size önerebilecğim 2 modelim mevcut.
http://www.sportifsepetim.com/?urun-1005-Voit-Lc-210-Eliptik-Bisiklet---Kargo-ve-Kurulum-Ucretsiz.html
http://www.sportifsepetim.com/?urun-1013-Voit-Lc-310-Eliptik-Bisiklet---Kargo-ve-Kurulum-Ucretsiz.html
Cevap:11:32
Ayarlanabilir sele yüksekliği mevcut iki cihazdada.Selesi sayesinde oturarak veya geniş
palet şeklindeki pedalları sayesinde ayakta kullanım olanağı sağlar.
Cevap:11:33
Kademeli ayarlanabilir pedal direncibulunmaktadır
Cevap:11:34
iki cihazda mekanik özelliğe sahiptir.
Mekanik direnç özelliğine sahip cihazlarda sistem kayış yardımı ile çalışmaktadır.
Cevap:11:35
eliptik cihazlar sayesinde
Cevap:11:36
tüm kas gruplarınızı çalıştırabiliyorsunuz
Soru:11:37
peki bisiklet ler için ne düşünüyosunuz.
Cevap:11:38
Kişinin kullanımına göre değişir
ihtiyaçlarına göre
bisikletler en çok sattığımız kondisyon cihazlarından biri
Cevap:11:39
sizin ihtiyaçlarınıza göre değişiklik gösterir almanız gereken cihaz
Cevap:11:40
siz sadece zayıflamak ve formda kalmak için bir cihaz önermemi isterseniz koşu bandı öneririm.
selülit,zayıflama ve tüm kas gruplarımın da çalışmasını istiyorum derseniz eliptik bisiklet öneririm
Soru:11:41
koşu bandı istemem sebebi ise evim dar
kullanışlı olmaz benim için
eliptik bisiklet önere bilir misiniz
Cevap:11:41
Sizin başta belirtmiş olduğunuz ihtiyaçlarınızı eliptik bisiklet ile karşılayabilirsiniz.
Cevap:11:42
bu nedenle size eliptik bisiklet öneririm.
Soru:11:43
bs 101 manyetik bisiklet için ne dersiniz peki
Müşteri Hizmetleri katıldı.
Müşteri Hizmetleri11:45
ürün sessiz çalışırz
kol kaslarınızı çalıştıramazsınız
Soru:11:47
anladığım kadarıyla eliptik daha avantajlı
Müşteri Hizmetleri11:48
evet
Soru:11:48
peki yukarda göndermiş oldugunuz 210-310 arasındaki fark nedir
Müşteri Hizmetleri11:51
kontrol ediyorum
Müşteri Hizmetleri11:52
öncelikle taşıma kapasitesi farkı var
Müşteri Hizmetleri11:53
lc-210 120 kg taşıma kapasiteli
lc-310 100 kg taşıma kapasiteli
Müşteri Hizmetleri11:56
ikisininde sele ayarı yapılabilmekte ve twist hareketi bulunmaktadır
Soru:11:56
twist hareketi nedir tam olarak anlayamadım
müsaitseniz eger aydınlatırmısınız
Cevap:11:57
twist hereketi
Cevap:11:58
bakmış olduğunuz bisikletlerin önünde bulunan yuvarlak bir alet
sağa ve sola dönmenize yarayan bir cihaz
belden üstünüz sabit kalacak şekilde
belden aşağınızı sağa ve sola döndürerek yapılan harekettir
Cevap:11:59
bel bölgesindeki yağlanmayı önleyip,bel ve göbek bölgesindeki yağları eritmenize yarar
Soru:12:00
teşekkür ederim bunu bilmiyordum
sanırım kolları tutarak bu haraketi yapıyorum
Cevap:12:00
evet
kollara tutunarak
üst bölgeniz sabit kalacak şekilde
Cevap:12:01
belden aşağısını sağa ve sola döndürüyorsunuz
Soru:12:08
peki bu ikisinden hangisi uzun ömürlü ben yaylları gevşeyen sonra gıc gıc
ses çukartan bi alet almak istemiyorum
Müşteri Hizmetleri12:14
bütün ürünlerimiz yanı kalitededir.
iki üründe uzun ömürlüdür
Soru:12:15
peki ses çıkartıyormu
Soru:12:16
öğleden sonra bunu satın alacagım
kredi kartı ile
daha çok voit oldugu için güveniyorum
kurulum voite ait sanırım
Cevap:12:16
Manyetik olduğundan dolayı sessiz çaşlışıyor
Soru:12:17
kargo ücreti de diye biliyorum
Cevap:12:17
evet kurulum ücretsiz
ürün gelsikten sonra size
ürünü açmadan
teknik servisin gelmesini bekliyorsunuz
ürünü onlar açıyorlar
Soru:12:17
peki bugün alsam ne zaman gelir
Cevap:12:17
ve kurulumu yapıyorlar
Cevap:12:18
bugün için kargoya yetiştirmeye çalışırız.Ancak yarın kesin kargoya teslim edilir.
Soru:12:18
perşembe akşamı gelmesini istesem mümkün mü
Müşteri Hizmetleri12:19
hangi ildi
?
Soru:12:19
alışını birazdan yapacagım tekrar konuşuruz. kartı almam gerekiyor
kocaeli-gebze
Müşteri Hizmetleri12:20
Kocaeli-Gebze perşembe olmazsa cuma teslim edilmiş olur efendım
Soru:12:41
yalnız biz akşamları evde oluyoruz
Müşteri Hizmetleri12:41
bununla ilgili not düşeriz kargoya efendım
Soru:12:42
peki kurulm
Müşteri Hizmetleri12:42
kurulum yetkili teknik servisler aracılığıyla yapılıyor
siz randevu alıyorsunuz size uygun zamana göre

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder